O szkoleniu:
Bez względu na branżę w jakiej działa firma, bez względu na ilość zatrudnionych w niej osób, jedno pozostaje zawsze niezmienne : Wizytówką każdej firmy jest niewątpliwie obsługa klienta a skuteczna komunikacja z klientem to bardzo ważny element w obsłudze i sprzedaży. Wiele firm traci ogromne pieniądze przez nieodpowiednią obsługę klientów. Jak sprawić, aby klient poczuł się ważny? Jak wpływać na pozytywne emocje klienta? Jak rozmawiać, by być zrozumianym?
Zaletą tego szkolenia jest rozwinięcie umiejętności sprzyjających efektywnej komunikacji w kontakcie bezpośrednim. Dowiesz się więcej na temat technik i narzędzi wykorzystywanych podczas obsługi Klienta. Poznasz przyczyny niezadowolenia klienta z tzw. pierwszego kontaktu i dowiesz się jak wybrnąć z trudnych sytuacji z klientem.
Korzyści dla uczestników:
- rozwój umiejętności z zakresu efektywnej komunikacji,
- umiejętność komunikowania się w trudnych sytuacjach,
- umiejętność budowania relacji z klientam,
- diagnozowanie mocnych oraz rozwojowych obszarów w kontakcie z klientami
- posługiwanie się językiem korzyści w rozmowie z klientami,
- wzrost jakości obsługi klientawie z klientami,