O szkoleniu:
Podczas szkolenia uczestnicy poznają wpływ sposobu przekazania informacji na odbiór społeczny. Przytaczanie przeżytych sytuacji, odgrywanie scenek, gry, wszystkie te narzędzia pokazują mechanizmy, które władają komunikacją między ludźmi. Uczestnicy podczas szkolenia zapoznaję się z pakietem zachowań i metod komunikacji, które ułatwią współpracę w środowisku firmowym i życiu codziennym. Pozwalamy słuchaczom odkryć własne style komunikacyjne, szkolimy z zakresu komunikacji asertywnej, rozwiązywania konfliktów.
Projekt warsztatów ma charakter autorski i został opracowany w oparciu o doświadczenia praktyczne trenera, wynikające ze współpracy z organizacjami przy doskonaleniu ich systemów komunikacji, zarządzania i organizacji. Uczestnicy mogą liczyć na praktyczny
i przystępny komentarz w odniesieniu do prezentowanego materiału, również z perspektywy własnej organizacji i problemów.
Na nasze usługi można otrzymać nawet do 80% dofinansowania ze środków Unii Europejskiej!
Dowiedz się więcej
Korzyści dla uczestników:
- płynne komunikowanie się s otoczeniem,
- usprawnienie komunikowania poleceń i egzekwowania wykonywania zadań,
- zwiększenie umiejętności skutecznego motywowania,
- świadomość stylów komunikacji,
- umiejętność reagowania na zachowania agresywne,
- komunikowanie problemów wprost,
Grupa docelowa:
Menedżerowie, Project Menedżerowie, pracownicy, pragnący budować lub rozwijać swoje kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej. Osoby pragnące zwiększyć siłę i precyzję swojego przekazu. Osoby pragnące poznać sposoby na skuteczną komunikację dwustronną
Cel szkolenia:
Zdobycie lub wzmocnienie kompetencji w zakresie komunikacji interpersonalnej, poznanie technik asertywnych pozwalających przeciwstawić się próbom manipulacji. Umiejętność sprawdzenia poprawności odbioru nadawanych komunikatów werbalnych i niewerbalnych. Poznanie znaczenia spójności w komunikacji. Poprawna komunikacja w trakcie konfliktu i sytuacji konfliktowych.