O SZKOLENIU
Wydaje ci się czasem, że masz za dużo spraw na głowie? Męczą cię myśli o tym, że planujesz swoje dni jak najbardziej skrupulatnie, a jednak nie wykonujesz planu w stu procentach? Jesteś coraz bardziej sfrustrowany, bo czas ucieka ci przez palce? To szkolenie jest właśnie dla ciebie!
Zaletą szkolenia jest rozwinięcie umiejętności planowania i optymalnego wykorzystania czasu zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Dowiesz się w jaki sposób planować czas i uniknąć błędów w jego planowaniu. Poznasz przyczyny słabego zorganizowania własnej pracy, a także poznasz metody określania priorytetów.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
- nabycie umiejętności efektywnego zarządzania sobą w czasie,
- radzenie sobie z presją czasu i złożonością realizowanych spraw,
- optymalne zarządzanie swoim czasem,
- wzrost satysfakcji i motywacji w wykonywaniu pracy,
- skuteczniejsza realizacja planów,
- poznanie technik radzenia sobie w trudnych sytuacjach związanych z brakiem czasu.
GRUPA DOCELOWA
Szkolenie dedykowane jest dla menadżerów oraz pracowników, którzy chcą poprawić organizację swojej pracy oraz chcą nauczyć się właściwego wyznaczania priorytetów w działaniu.
CEL SZKOLENIA
Głównym celem szkolenia jest podwyższenie kompetencji z zakresu planowania organizowania pracy. Poznanie narzędzi usprawniających zarządzanie czasem. Nabycie umiejętności prawidłowego określania celów i skutecznego planowania.
METODY SZKOLENIOWE
- miniwykłady i prezentacje,
- ćwiczenia indywidualne i grupowe,
- dyskusje,
- case study,
- coaching minisesje,
- superwizje indywidualne i grupowe,
- praktyki.
Szkolenie w przeważającej części jest prowadzone w sposób warsztatowy, interaktywny. Osiemdziesiąt procent szkolenia to aktywna praca uczestników, pozostała część to miniprelekcje trenera prowadzącego. W trakcie szkolenia wykorzystywane będą gry i ćwiczenia, aby wytworzyć przestrzeń do nauki przez doświadczenie.
PROGRAM
16 h dydaktycznych – 2 dni
Moduł | Tematyka zajęć |
Wprowadzenie do tematu |
|
Bariery efektywnego wykorzystywania czasu |
|
Zasady dotyczące planowania |
|
Kontrola czasu |
|
PROWADZĄCY
Specjalista w prezentowanej dziedzinie, posiadający merytoryczne i praktyczne przygotowanie. Praktyk biznesu, wykształcony coach i trener.
KOMPETENCJE I UMIEJĘTNOŚCI
Obszar Wiedza:
- ma wiedzę z zakresu zarządzania czasem,
- zna zasady stosowania technik planowania czasu,
- ma wiedzę na temat określania priorytetów,
- posiada wiedzę na temat błędów w planowaniu.
Obszar Umiejętności:
- umie zastosować poznane narzędzia i techniki planowania czasu,
- wykorzystuje w pracy poznane techniki określania priorytetów.
Obszar Kompetencje społeczne:
- promuje w swojej społeczności profesjonalizm i standardy etyczne,
- dba o stosowanie w pracy standardów etycznych,
- jest zorientowany na stosowanie adekwatnych działań rozwojowych do celów klientów,
- wykazuje gotowość do ciągłego uczenia się i rozwijania kompetencji z zakresu planowania i zarządzania czasem.
EWALUACJA
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy i uczestniczki wypełnią kwestionariusz ankiety ewaluacyjnej, wyniki zostaną zebrane i poddane analizie, na ich podstawie zostanie opracowany raport poszkoleniowy. Prowadzący zajęcia na zakończeniu każdego dnia szkolenia dokona krótkiego podsumowania – poprosi o sugestie dotyczące wszystkich aspektów usługi. Ewaluacja obejmować będzie obszary wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych.
[contact-form-7 id=”1098″ title=”Formularz kontaktowy”]