O SZKOLENIU
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą przygotowani do delegowania zadań w ich zespołach pracowniczych. Wezmą udział w grach i ćwiczeniach, które przeprowadzą ich przez proces delegowania zadań oraz które pozwolą im rozpoznać własny styl motywowania. Dzięki szkoleniu poznają w jaki sposób wpływać na wzrost zaangażowania podwładnych i nauczą się zasad skutecznej motywacji oraz delegowania zadań. Szkolenie pozwala na poszerzenie i udoskonalenie umiejętności w wymienionym zakresie.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
- uczestnicy poznają i nauczą się narzędzi, które są wykorzystywane do budowania motywacji pracowników,
- poznają zasady motywowania środkami materialnymi i niematerialnymi,
- dowiedzą się jakie są kluczowe metody efektywnego motywowania,
- rozpoznają jaki jest ich styl motywacji,
- dowiedzą się jak utrzymać motywację i zaangażowanie pracowników w sytuacjach trudnych,
- poznają narzędzia z zakresu delegowania zadań,
- dowiedzą się jakie są narzędzia pomocne w doskonaleniu samodyscypliny,
- wzrost motywacji kadry pracowniczej do realizacji celów biznesowych.
GRUPA DOCELOWA
Szkolenie kierujemy do osób zarządzających zespołami, chcących poszerzać swoją wiedzę z zakresu motywacji oraz delegowania zadań, a także wszystkich zainteresowanych rozwojem osobistym.
CEL SZKOLENIA
Głównym celem szkolenia jest zdobycie umiejętności skutecznego motywowania pracowników i delegowania zadań. Poznanie narzędzi usprawniających delegowanie zadań oraz nabycie umiejętności prawidłowego stosowania wiedzy w zakresie motywacji.
METODY SZKOLENIOWE
- miniwykłady i prezentacje,
- coaching i minisesje,
- praktyki,
- case study,
- dyskusje,
- ćwiczenia indywidualne i grupowe,
- odgrywanie ról,
- superwizje indywidualne i grupowe.
Szkolenie w przeważającej części jest prowadzone w sposób warsztatowy, interaktywny. Osiemdziesiąt procent szkolenia to aktywna praca uczestników, pozostała część to mniprelekcje trenera prowadzącego. W trakcie szkolenia wykorzystywane będą gry i ćwiczenia, aby wytworzyć przestrzeń do nauki przez doświadczenie.
PROGRAM
16h dydaktycznych – 2 dni szkolenia
Moduł |
Tematyka zajęć |
Motywowanie pracowników |
|
Delegowanie zadań |
|
PROWADZĄCY
Specjalista w prezentowanej dziedzinie, posiadający merytoryczne i praktyczne przygotowanie. Praktyk biznesu, wykształcony coach i trener.
KOMPETENCJE I UMIEJĘTNOŚCI
Uczestnik po zakończeniu kursu:
Obszar Wiedza:
- ma wiedzę z zakresu motywowania pracowników,
- zna zasady stosowania skutecznego delegowania zadań,
- ma wiedzę na temat teorii motywacji,
- posiada wiedzę na temat czynności związanych z delegowaniem zadań.
- Obszar Umiejętności:
- potrafi zastosować zasady skutecznej motywacji,
- wykorzystuje w pracy poznane sposoby wpływania na wzrost zaangażowania podwładnych.
Obszar Kompetencje społeczne:
- promuje w swojej społeczności profesjonalizm i standardy etyczne,
- dba o stosowanie w pracy standardów etycznych,
- jest zorientowany na stosowanie adekwatnych działań rozwojowych do celów klientów,
- wykazuje gotowość do ciągłego uczenia się i rozwijania kompetencji z zakresu planowania i zarządzania czasem.
EWALUACJA
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy i uczestniczki wypełnią kwestionariusz ankiety ewaluacyjnej, wyniki zostaną zebrane i poddane analizie, na ich podstawie zostanie opracowany raport poszkoleniowy. Prowadzący zajęcia na zakończeniu każdego dnia szkolenia dokona krótkiego podsumowania – poprosi o sugestie dotyczące wszystkich aspektów usługi. Ewaluacja obejmować będzie obszary wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych.
[contact-form-7 id=”1098″ title=”Formularz kontaktowy”]