O szkoleniu:
Czy ze spokojem śpisz podczas gdy Twoja firma traci pieniądze? „Nie traci” powiadasz a zarabia! Czy zatem masz świadomość jacy są Twoi Klienci i jakie mają potrzeby i uwagi? Jak widzą ich Twoi pracownicy i czy traktują ich z należytą uwagą? A może Klient to zło konieczne? Czy w dzisiejszych czasach Ty, jako Klient, masz wybór? Czy możesz znaleźć firmę/organizację, otwartą na Twoje potrzeby, mogącą im sprostać? A może to właśnie Ty i Twoja firma chcesz być postrzegana jako „pierwszy wybór”?
Czytając powyższe zacząłeś się zastanawiać „jak jest?”…
O to chodzi! To pierwszy krok! W tym szkoleniu, wywołujemy emocje, doprowadzamy do sytuacji, gdy spotykając swojego Klienta (ty i Twój zespół) będziecie wrażliwi na jego potrzeby i uważni na sugestie. Bo biznes robi się dla klientów – bez klientów nie ma biznesu.
Korzyści dla uczestników:
- budowanie i rozumienie wizji firmyi,
- umiejętność budowania relacji z Klientami ,
- wrażliwość i otwartość na potrzeby Klientów,
- rozumienie skutków jakie daje zadowolony i nie zadowolony Klient,
- posługiwanie się językiem korzyści w rozmowie z klientami,
- wzrost zadowolenia Klientów wewnętrznych i zewnętrznych,