O szkoleniu:
Poszczególne etapy wizyty handlowej stanowią pewien logiczny ciąg działań, które przeprowadzone w sposób właściwy pozwolą poprawić efektywność pracy sił sprzedaży i zwiększyć szansę sfinalizowania transakcji.
Umiejętność kierowania rozmową handlową na wszystkich jej etapach oraz rozwój świadomości przedstawiciela handlowego w zarządzaniu sprzedażą z całą pewnością wpłynie na zwiększenie osiąganych zysków z wizyty handlowej a co za tym idzie zysków całej firmy.
Na nasze usługi można otrzymać nawet do 80% dofinansowania ze środków Unii Europejskiej!
Dowiedz się więcej
Korzyści dla uczestników:
- rozwój umiejętności z zakresu stosowania narzędzi sprzedaży na poszczególnych etapach wizyty handlowej,
- zwiększenie odpowiedzialności za sprzedaż i swoich klientów na podległym rynku,
- budowanie autorytetu partnera w biznesie,
- budowanie autorytetu partnera w biznesie,
- diagnozowanie mocnych oraz rozwojowych obszarów w kontakcie z klientem,
- umiejętność zamknięcia sprzedaży dostosowanej do sytuacji handlowej, reakcja na obiekcje klienta techniki pokonywania obiekcji,
Grupa docelowa:
Szkolenie dedykowane jest dla wszystkich pracowników sił sprzedaży, którzy chcą zwiększyć swoje kompetencje w obszarze wizyty handlowej, analizy potencjału zakupowego klienta, wyznaczaniu celów wizyty. Jak zrozumieć potrzeby swoich klientów oraz odpowiednio reagować na ich obiekcje i zastrzeżenia.
Cel szkolenia:
Głównym celem szkolenia jest nabycie umiejętności przedstawicieli sił sprzedaży do prawidłowego przygotowania się do spotkania, przeprowadzenia wizyty handlowej i finalizacji sprzedaży.