O szkoleniu:
W każdej społeczności, w tym także w środowisku pracy prędzej czy później dochodzi do mniej lub bardziej szkodliwych sytuacji konfliktowych. Często przechodzi się nad problemem konfliktu do porządku dziennego biorąc go za coś złego i niepożądanego, wokół czego lepiej obejść z daleka. Tym czasem, świadomość powodów powstawania konfliktów, umiejętność rozpoznawania symptomów, które umożliwiają jego wczesną diagnozę oraz odpowiednie wykorzystanie samego konfliktu, mogą być bardzo użyteczne w pracy każdego a zwłaszcza w pracy menedżera.
Niniejsze szkolenie przeprowadza uczestnika przez kolejne etapy konfliktu, pozwala mu w bezpiecznych warunkach zapoznać się ze swoimi reakcjami i emocjami oraz wyposaża w narzędzia i techniki, które nie tylko pozwalają wyjść z sytuacji konfliktowej bez szwanku ale także wykorzystać tę sytuację do realizacji celów swoich i grupy.
Na nasze usługi można otrzymać nawet do 80% dofinansowania ze środków Unii Europejskiej!
Dowiedz się więcej
Korzyści dla uczestników:
- zapoznanie się z własnymi postawami wobec konfliktu i sytuacji konfliktowej,
- umiejętność diagnozowania powstawania konfliktów,
- zastosowanie metod i technik rozwiązywania sytuacji konfliktowych,
- zapoznanie z narzędziami i technikami wywierania wpływu w sytuacjach kryzysowych,
- efektywne komunikowanie się w trakcie konfliktu,
- umiejętność zarządzanie stresem i emocjami,
- poznanie technik asertywnych w rozwiązywaniu konfliktów,
Grupa docelowa:
Menedżerowie, Project Menedżerowie, osoby zarządzające zespołami ludzkimi, a także inne osoby pragnące zwiększyć swoje kompetencje w obszarze rozwiązywania i zarządzania konfliktami.
Cel szkolenia:
Zdobycie lub wzmocnienie kompetencji w zakresie rozpoznawania symptomów konfliktów, zarządzania konfliktem, poznanie technik asertywnych pozwalających przeciwstawić się próbom manipulacji w trakcie konfliktu. Adekwatne do sytuacji zachowanie się w trakcie konfliktu. Poprawna komunikacja w trakcie konfliktu i sytuacji konfliktowych.