- To wydarzenie minęło.
Efektywna sprzedaż produktów i usług oraz budowa i utrzymanie długofalowych relacji z klientami.
29 listopada 2018 ; 09:00 - 15:00
1000 zł. nettoCel biznesowy:
Zwiększenie wartości sprzedaży usług i produktów poprzez między innymi:
– zdobycie umiejętności: rozpoznawania potrzeb klienta,
– budowanie pozytywnych relacji z klientem opartych na wzajemnym zaufaniu,
– wydłużenie cyklu życia klienta. oraz poprawie jakości obsługi klienta i poczucia jego komfortu.
Zwiększenie efektywności pracy przedstawicieli handlowych a poprzez to zwiększenie przychodów ze sprzedaży.
Cel edukacyjny:
Głównym celem szkolenia jest podwyższenie kompetencji z zakresu sprzedaży osobistej produktów i usług. Zdobycie umiejętności dotarcia i przywiązania do siebie klientów. Budowanie osobistego wizerunku profesjonalisty.
Grupa docelowa:
Szkolenie dedykowane jest dla osób pracujących bezpośrednio z klientem indywidualnym, sprzedającym produkty i usługi oraz doradcom klienta.